Croset – inceputul-

Ei, iata ca a venit randul celei de-a doua pasiuni: “maimutelele crosetate”🙂

Nu demult am cumparat o revista care mi-a facut cu ochiul de pe raftul unui hypermarket. Defapt poncho-ul de pe coperta a fost mult mai atractiv si m-a obligat practic sa cumpar revista. Am gasit informatii despre fire, andrele, crosete, tehnici de impletire a firelor si fel de fel de idei pe care le puteti pune in aplicare intr-un week-end. Poncho-ul la care visam s-a dovedit a fi mult prea complicat pentru experienta mea modesta asa ca m-am reorientat.

Am achizitionat primul “ghemulet”🙂 , culoarea este una dintre cele mai placute mie

apoi prima ustensila:

apoi din ce in ce mai multe🙂

Dupa ce am facut jumatate dintr-un fular si un sfert de caciulita tot nu eram multumita si am inceput altceva..nici acum nu stiu ce voiam sa iasa. Cert este  ca a rezultat ceva cu doua picioare, :))

sau cu antene

Leave a Reply

