Sapun catina si lavanda

Dragi prieteni, colegi, cititori intamplator am reusit sa-mi pun in aplicare planul la care visam de multe luni. Am facut primulmeu sapun din ingredienet naturale cumparate chiar de mine de la un magazin avizat si caruia tin sa-i multumesc pentru comunicarea grozava pe care am avut-o si nu numai.

Si asa cum ii sade bine unui om bucuros ca a izbandit in a-si implini o pasiune, daca pot spune asa, mai vreau sa multumesc Lianei, buna mea prietena, care m-a sustinut tot timpul , de cand am impartasit “secretul” meu pana astazi cand ne straduim sa gasim un ambalaj dragut si elegant  pentru sapunele pe care le vom face cadou prietenilor.🙂 Hopa ! si asta era un fel de secret dar nu-I nimic, va promitem ca va fi tot ceva facut cu iubirica de mainile noastre.

Ii mai multumesc si lui Ioan, sotul Lianei pentru prietenie neconditionata.

Iar cele mai multe multumiri iubitului meu , Mircea, care este langa mine tot timpul si care, chiar daca la inceput era putin sceptic in privinta acestei idei, acum pare incantat de rezultat si trebuie sa ma pregatesc serios pentru eventualitatea cresterii consumului de apa.🙂

Asaaa.. revenind la sapunelul “test”, cum l-am numit eu.

Am ales cea mai simpla reteta posibila doar cu ulei de masline si cocos (ca si uleiuri de baza). Aromele sau mai bine zis, aroma de lavanda am ales-o pentru ca nu putea da gres. Acest ulei se comporta cel mai bine in orice tip de sapun, deci ideal pentru o prima incercare. Uleiul de catina a fost folosit de aceasta data pentru culoarea grozava pe care o are. Bineinteles, toate uleiurile esentiale pe care le-am folosit si pe care le vom folosi sunt naturale, multe dintre ele sunt recomandate si pentru uz inten si voi scrie foarte multe lucruri despre beneficiile asupra trupului , mintii si sufletului. Momentan insa ma concentrez pe consistenta, duritate, aspect, forma si altele de gen pentru sapunelul “test”.

Am facut si cateva poze, nu prea multe pentru ca pentru inceput nu avem cu ce ne lauda din cauza lipsei de experienta, dupa cum se vede. Am improvizat o forma care s-a dovedit a nu fi cea mai buna alegere, am uns forma cu ulei (gresit🙂 ), am taiat prea subtire…una peste alta aspectul lasa mult de dorit dar sa stiti ca surpriza cea mare a venit cand l-am luat in maini pe sapunelul cel firav si l-am scufundat in apa.

Face o spuma frumoasa, timida iar mirosul este extraordinar.

Cam atat despre prima incercare, nu erau foarte multe de spus.:)

Sunt totusi fericita si convinsa ca va fi din ce in ce mai bine. Sunt deschisa la idei noi, propuneri, discutii benefice tuturor.

Va multumesc si ne mai intalnim  pe aici cu ocazia experimentului numarul 2.

 Cu drag,

Ralu

Leave a Reply

