Sapun catina, lavanda si un strop de geraniu

Sapun cu ulei de catina si lavanda

16 decembrie 2011

Astazi totul se desfasoara conform planului. Urmeaza o noua serie, deloc periculoasa dar constructiva, sa-i spunem un “remake”. Un sapun “pestrit”, simplu dar cu un ingredient  in plus fata de datile trecute: uleiul de ricin. Am decis sa-l folosesc  si pe el pentru ca am citit ca ar conferi sapunului o spuma aparte si nu numai. Este un ulei care introdus in produsele cosmetice le imbunatateste prin proprietatile emoliente si calmante, este foarte bun pentru tratarea unor probleme dermatologice precum pielea uscata sau ingrosata. Stiam si de beneficiile pe care le are asupra parului si am in plan o varianta de sampon solid cat mai curand. Dupa ce voi vedea cum se comporta acest ulei, ma voi gandi la ceva interesant  pentru par. Mai multe aici.

Uleiul de catina pe care l-am adaugat spre sfarsit este cel mai potrivit pentru pielea uscata si matura , foarte bun regenerant, revitalizant si confera suplete si catifelare.

Despre uleiul de catina si cel de lavanda aici si aici.

Pe sapunel l-am numit “jumi-juma”🙂 nu dintr-o totala lispa de imaginatie  asa cum ar parea ci pentru ca astept inspiratia sa dea peste mine cu ceva deosebit🙂

Iata prima poza, dragul de el abia scos din forma .

Mai exact niste cutii de carton pe care Liana le-a confectionat cu multa iubirica si cu manutele ei. Suntem foarte incantate ca si pe acestea le putem  numi handmade. Revenind la sapunel, l-am taiat diferit in incercarea de a pune mai bine in valoare modelul 🙂 si cred ca mi-a reusit. Alte poze:

Asupra ambalajului nu m-am decis inca dar am facut niste incercari iar acum astept parerile prietenilor mei, familiei si bineinteles, ale voastre celor care, intamplator sau nu, ati ajuns pe acest blog.;)

Uleiul de geranium a fost ales pentru efectele lui la nivel energetic. Mai multe aici.

Leave a Reply

