Sapun cu spirulina si ulei esential de ylang ylang si portocale

Sapun ylang ylang si spirulina

03 decembrie 2011

Am intrat in ultima luna a anului si ne apropiem cu pasi foaaarte repezi de venirea lui Mos Nicolae. Si pentru ca am fost cuminte (zice lumea, nu eu :)) o sa-l astept cu ghetutele curate. Exista totusi un cadou pe care prefer sa mi-l fac singurica, nu de alta dar nu cred ca Mosul ar fi foarte incantat daca l-as surprinde turnandu-mi o transa de sapun in sosoni. Asa ca o sa ma ocup…( Vedeti ? n-am pus la indoiala ca Mosul ar putea face asa ceva🙂 )

M-am dus pana la farmacie cu gandul sa mai cumpar o sticluta de ulei de lavanda si eventual ceva natural care sa ma fereasca de raceala iarna asta. Am luat, deci, o cutie de echinaceea capsule si cand am dat sa plec am vazut o reclama la spirulina. N-am apucat sa intreb foarte multe despre ea , am platit-o,  am dus noile achizitii acasa si  le-am imprastiat pe “masa de lectura”. O simpla parcurgere a prospectului nu era de ajuns, evident , curiozitatea caracteristica m-a impins la ceva de neimaginat :p . Am sectionat saracele capsule si am descoperit 2 prafuri: unul crem si altul verde..verde ?? si atunci am renuntat la experimentul “catina si lavanda reloaded”  pentru ceva nou.

Iata sapunelul verzuliu de care sunt foarte incantata:

Poate am pus cam multa spirulina deasupra  dar vom vedea.

La aceasta culoare, care-mi place mult si, la proprietatile spirulinei, despre care puteti citi aici, am adaugat uleiurile esential de ylang ylang si portocale.

Uleiul de ylang ylang are o actiune universala asupra pielii actionand benefic asupra celei uscate dar si asupra celei grase si este foarte eficient pentru pielea iritata sau afectata. Calmeaza disconfortul provocat de intepaturile de insecte, dezinfecteaza ,  tonifica  si sa nu mai vorbim despre calitatile sale afrodisiace🙂. Din punct de vedere energetic  el atrage iubirea si energia pozitiva , corijeaza bariera energetic, restabileste simetria si contribuie la dezvoltarea chakrelor superioare. Mai multe aici.

Combinat cu optimismul si energia uleiului de portocale am obtinut un efect grozav asupra trupului , mintii si sufletului.

N-am gasit inca un nume pentru optimistul cel verde dar mai ca-mi vine sa fac un concurs cu premii “cine vine cu cea mai buna sugestie, primeste o mostra gratuit”. Valabil pentru Bucuresti deocamdata.::)

Leave a Reply

