Sapun cu fulgi de ovaz

Sapun cu fulgi de ovaz

17 decembrie 2011

Astazi m-au mancat palmele desi nu era in plan o noua transa de sapunache…doar abia am facut una ieri. Si, cu barbia in podul palmei m-am tot gandit daca sa-mi intind instrumentele de lucru sau sa astept sa ma tin de plan. Cat ai zice “sapun”🙂 masa era aranjata, ochelarii pe cap si manusile in maini.

Aveam de ales intre ceva ce am mai facut cu reteta de baza si ceva nou, ceva cu miros curat si pur dar cu o textura mai rezistenta.

Si iata-l pe simplul sapunel cu fulgi de ovaz proaspat scos din cutie.

Am ales acest ingredient  pentru ca ca este topul preferintelor mele. L-am folosit in diverse randuri sub diverse forme. O varianta a fost masca pentru ten pe care mi-am facut-o singurica si de care am fost foarte multumita.Ttenul meu a reactionat foarte bine, s-a curatat, s-a luminat. Si n-a fost greu de facut: am inmuiat o cescuta de fulgi in putin apa calda si am lasat sa se linisteasca la caldurica in bucatarie pana ce s-a format ca o pasta laptoasa subtire. Nu am fiert amestecul, n-am adaugat nimic altceva ci am aplicat pur si simplu pe fata. E drept ca aceasta masca este recomandata tenului gras, acneic, dar a mers foarte bine si pe ten normal/mixt ca al meu. Am tinut masca doar 10 minute iar cu restul m-am inmuiat eu in cada mai tarziu🙂

Revenind la sapunel, detalii mai multe despre beneficiile ovazului in produsele cosmetice, si nu numai, gasiti aici:

N-am pus niciun ulei esential din doua motive. primul, pentru ca sunt prsoane care nu agreeaza mirosurile, fie ele naturale, care sunt alergici la diversi componenti iar al doilea motiv este ca am vrut sa vad daca sapunul final, dupa perioada de uscare mai pastreaza mirosul de cereale.

Constat ca am facut o alegere foarte buna.

Leave a Reply

