Sapun cafea macinata si ulei de menta – 28 dec 2011 –

Sapun cafea macinata si ulei de menta

28 decembrie 2011

Ma gandeam ce experiment sa mai fac si dupa ce l-am cadorisit pe tatal meu cu o cutie de bomboane (ciocolata neagra cu menta) am zis ca ar merge ceva asemanator si la sapunel. Este foarte adevarat ca cel mai bine merge vara pentru ca este racoros dar dupa cum stim sapunul este ca vinul: “cu cat este mai batran cu atat este mai bun.” Asa ca nu se strica pana la vara.. nu mai stiu unde am citit expresia asta dar mi-a placut si am preluat-o, cu tot respectul.  Si uite asa a aparut sapunul “cafea cu menta si eucalipt”.

Cum l-am gandit ? ca pe un exfoliant pentru o zi calduroasa de vara, poate pentru pregatirea de dinainte de plaja, de ce nu…

Cofeina din cafea contine multi antioxidanti si are efect de eliminare a grasimii si a excesului de apa din tesuturi iar asta ne ajuta la eliminarea aspectului de coaja de portocala  de pe ici pe colo. N-am pus foarte multa cafea pentru ca nu voiam sa smirgheluiesc pieile sensibile dar mai vedem, poate data viitoare modific proportiile.

Uleiul essential de menta este un tonic excelent. Mirosul sau, impreuna cu vointa noastra, a celor care-l folosim, elibereaza mintea dew ganduri si ne lasa sa gandim limpede intr-o stare de optimism. As spune ca este un “purificator de ganduri”.Despre el mai gasiti informatii aici.

Leave a Reply

