Sapun Turmeric cu ulei de Lavanda si Geraniu

Se stie ca atunci cand esti la inceput te mai inspiri de pe ici pe colo ca n-ai cum sa le stii pe toate. Mai intrebi, te documentezi faci calcule si apoi incerci sa vaci o varianta personala. Asa am facut si eu cu urmatoarea transa. Am luat una bucata fotografie  de pe internet:

Mi-a placut foarte mult culoarea din partea de jos.

Apoi am cautat informatii despre ingredientul din care ar putea rezulta o asa nuanta frumoasa si l-am gasit: se numeste TURMERIC. mai multe detalii despre el aici.

Turmericul reprezinta un ajutor de nepretuit pentru frumusetea pielii, fiind intrebuintat deseori ca un ingredient de baza in produsele dedicate protectiei solare a pielii. Turmericul este antiseptic, proprietatile sale curative recomandandu-l in prevenirea si tratarea cosurilor. In plus, mastile cu turmeric ajuta la restabilirea echilibrului pielii, curatand-o intr-un mod eficient.

Daca am vazut ca pe langa o culoare minunata are si niste proprietati benefice pielii,  am hotarat sa raman la varianta asta.

Iata ce-a iesit:

Scuzati ziarul cu promotii dar :p fara ele n-am avut🙂

Ochiometric le-am taiat cam de 100 grame fiecare.

Sapunul contine uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier, floarea soarelui, unt de cacao, ulei de ricin , pudra turmeric, ulei esential de geraniu si lavanda.

Despre calitatile uleiului esential de geraniu si motivele pentru care a fost ales mai gasiti aici.

4 thoughts on “Sapun Turmeric cu ulei de Lavanda si Geraniu

Leave a Reply

