Sapun Aloe Vera si argila verde – reloaded –

N-am mai apucat sa scriu texte pentru toate ideile pe care le-am pus in practica saptamanile astea si am ramas cam in urma. O sa incerc sa recuperez pe cat posibil.

Iata ca a venit momentul sa reeditez sapunelul care mi-a placut foarte foarte mult si anume cel cu aloe vera si argila verde. Reteta este aproximativ aceeasi chiar daca am turnat intr-o forma diferita. “Aproximativ” inseamna ca am pus mai putina argila verde decat in primul sapun pentru ca am vrut sa fac mai multe “straturi de culoare”. N-a iesit chiar ce “vedeam” eu dar imi place pana la urma, arata ca un mustacios cu palarieđŸ™‚.

Sper sa va placa si voua. L-am pozat doar in stadiul de proaspat scos din forma si taiat si probabil nu arata extrem de bine dar odata maturat si dichisit, va fi minunat.

Ingrediente: uleiuri saponificate de masline,cocos, floarea soarelui, palmier, ulei de ricin, unt de cacao, suc si pulpa de aloe vera, argila verde, ulei esential de rozmarin, si tea tree.

Este un sapun calmant si fin chiar daca la interior prezinta niste mici fragmente cu o textura diferita. Acestea nu sunt altceva decat bucatele de pulpa de aloe vera. Apa din sapun a fost inlocuita in totalitate cu suc si pulpa de aloe iar acest lucru ii ofera un plus de hidratare pielii.
Planta de aloe vera este o importanta sursa de minerale si vitamine si contine 20 de aminoacizi. Are proprietati anti-inflamatorii, ajuta la vindecarea cicatricilor, intinereste pielea stimuland productia de colagen si elastina.
Argila verde este o argila activa universala apreciata pentru proprietatile de vindecare, catifelare, purificare si potrivita pentru curatarea si netezirea oricarui tip de piele.
Uleiurile esentiale intregesc calitatile acestui sapun. Pe plan afectiv, mirosul uleiului de rozmarin va ajuta la deblocarea energiilor interne, ne vom simti mai puternici, revigorati. Ajuta la imbunatatirea relatiilor cu cei din jur si previne ameteala, gandurile sumbre sau cosmarurile, echilibreaza corpul si mintea.

Leave a Reply

