Logo

Dragii mei, dupa ce m-am chinuit o vreme sa vad daca pot invata diverse programele care sa-mi permita sa-mi creez singura un logo pentru Sapun pentru Suflet am constatat ca nu am timpul necesar.

Am desenat din creion sigla pe care mi-o doresc foarte mult iar acum apelez la voi cu o rugaminte: stiti pe cineva care se pricepe la un photoshop, illustrator, corel draw sau alt programel de gen ?

Bani multi nu am dar cred ca o sa ne intelegem🙂 Va multumesc mult si astept propuneri.

 

cu drag

Ralu

One thought on “Logo

Leave a Reply

