Sapun flower swirl – culorile toamnei – Patchouli

2 thoughts on “Sapun flower swirl – culorile toamnei – Patchouli

  1. ….este nemaipomenit, este extraordinar, este spectaculos….. si parca tot nu am spus mai nimic despre asa pictura in …..sapun! Asta da opera de arta! Vreau si eu! Dar nu am reusit sa gasesc aici pe blog posibilitatea de a avea si eu asa minunatie!
    Dumnezeu sa te binecuvanteze in toata munca ta !

    Cu deosebit respect “una” de “a ramas cu gura cascata” la pozele cu sapunurile tale!

    • Draga de tine, iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase. Conteaza enorm. Daca esti din bucuresti ne putem intalni sa-ti dau un sapunel din acesta. daca nu…astept sa-mi dai adresa pe mail sapunpentrusuflet@yahoo.com si ti-l trimit pachetel.🙂 Da-mi voie sa-ti fac si eu o bucurie asa cum mi-ai facut tu in dimineata asta. cu drag…

Leave a Reply

