Sapun lamaie

 

2 thoughts on “Sapun lamaie

  1. Eu sunt topita de-a dreptul dupa aroma de lamaie…dar sunt curioasa…rezista intr-un sapun? Nici macar prin cap nu imi trecea ca ai un sortiment atat de variat…

    • Ai intuit bine, aroma de citrice nu tine foarte mult in sapun insa cu cateva artificii de productie🙂 inca se mai simte si acum mirosul, dupa 3 saptamani de cand l-am pus la uscat. Imi era teama ca o sa fie compromisa varianta cu lamaie si de aceea am facut doar 2 bucati. Una este a ta daca vrei sa-ti pun in pachetelul pe care ti-l voi trimite.te pup, sarumana pentru aprecieri..ti-am mai spus eu..conteaza mult pentru mine.

Leave a Reply

