Sapun Galbenele

Image

Image

Image

Image

2 thoughts on “Sapun Galbenele

  1. Multa sanatate, putere de munca si inspiratie la “clabucit” si pe anul acesta! Prima productie pe acest an are un ambalaj tare inspirat…pune te rog deoparte o bucatica…sigur nu expira pana o sa mai inventezi ceva la fel de dragut!

    • Ana draga, multa sanatate si tie si sa ai un an minunat alaturi de ai tai.
      sa stii ca nu te-am uitat cu mailurile dar nu am avut timp sa scriu..dupa cum vezi nici pe blog n-am mai scris..am pus doar pozele si atat. Mi-ar placea sa scriu despre fiecare sapunel dar nu mai am cand… Astept sa-mi spui cum ti s-au parut sapunelele celelealte de la mine.
      Te pup cu drag,
      ralu

Leave a Reply

