Sapun pentru fete…de Dragobete !

 

DSCF2309

DSCF2307

DSCF2326

DSCF2312

2 thoughts on “Sapun pentru fete…de Dragobete !

  1. Cu toate ca deja am inteles demult cat suflet pui in sapunurile tale … daruirea cu care gasesti mici detalii cu care sa le faci sa arate extraordinar inca ma lasa cu gura cascata! Asa ca pune pe lista provizorie si unul din acestea nemaipomenit de “ochioase”…nu de alta, dar trebuie ca cel cu pictura in culorile toamnei sa aiba un partener de acelasi calibru sa ii tina de urat…

    • Ma bucur tare mult ca-ti plac. Cand le-am facut (ambalat) mi-a fost putin teama sa nu fie prea “incarcate” dar am zis ca o data-i Dragobetele si merge si ceva mai “siropos”😀. Si mie imi place foarte mult si sa stii ca ti-am pus unul la pachetel ca sa faci perechea🙂. te pup cu drag

Leave a Reply

